V Novém Jičíně s lehokolisty

Poslední čevnový víkend v Moravskoslezkém kraji v Novém Jičíně, v malé osadě Na Skalkách s výhledem na město a v dálce na Beskydy se sjeli na komorní sraz lehokolisti. Ačkoliv se na lehokole neudržím a kazím jim štrůdl na kole, kterému říkají „zábradlí“, tak s nimi mohu občas jezdit a v podhůří Beskyd to bylo opravdu hezké. V pátek odpoledne jsme jeli jen do města, nakoupit snídani a podívat se do míst, kam se tak často nedostaneme, neboť z Prahy to máme víc jak 300 kilometrů. Areál na Skalkách byl na kopci, takže návrat z města nebyl úplně jednoduchý a docela jsem se zadýchala a trochu záviděla Liborovi, že si na tříkolce pomáhá motorkem. V blízkosti areálu je koncert, takže v hospodě, která patří k hotelu a chatičkám je velmi rušno do pozdních večerních hodin. Sobotní ráno je slunečné, nikam se nespěchá, ale po deváté odjíždíme směr Štramberk , dvacet lehokolistů budí všude, kudy se projíždí docela velký zájem. V poledne je naplánovaný oběd v oboře pod hradem Hukvaldy, obsazujeme všechna místa venku, kola také mají kde parkovat a často se kolemjdoucí zastavují a divná kola si prohlíží. Zkouším se také povozit, ale nejlépe se cítím na tříkolce. Projedeme oborou a vracíme se zpět do Nového Jičína, ještě ochutnat pivo na pivních slavnostech, které tu dnes jsou a prezentují se tu malé pivovary z okolí. Moc dobré pivo tady v Beskydech vaří. V neděli se všichni loučí, většina odjíždí k domovu po ose, my před dlouhou cestou po D1 se ještě zastavujeme na hradě Starý Jičín, je tady krásně a doufám, že se zase někdy do těchto míst vrátím.