Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

kockoslon

Jarní Nákolácký sraz květen 2017_Praha

66 fotekletos v květnu- zobrazení
Jarní Nákolácký sraz Praha 2017.
Letošní sraz by se mohl přejmenovat na smutný, černý, okradený, ale skoro jako v pohádce s dobrým koncem se na něj bude doufám vzpomínat jen s úsměvem. Po zimní debatě jsme se konečně domluvili, že letošní jarní sraz bude v Praze se základnou v Braníku na cyklostezce A2.
Na páteční první vyjížďku se nás sešlo skoro deset, byla naplánovaná po místních parcích Prahy 4 a jejich vodních nádržích. Bylo po dešti, takže bylo hodně kluzko a mokro. V Braníku na zelené jsme to neměly s Radkou projeté a tak jsme zabloudili kousek od kempu. Do hospody ve Vestci jsme přijeli akorát, kdy byl čas oběda. Přidali se k nám nový cyklisté z Olomouce, Jana s Tomášem a Standa z Uherského Brodu.
Sobotní trasa byla po ránu společná s bikery, ale u studánky na zelené u Cholupického potoka jsme se rozdělili. Tady proběhl dnešní první pád, ale k žádnému zranění nedošlo, jen nějaká modřina na pozadí později bude. Petra tak pokřtila své nové kolo. Na letiště Točná jsme dojeli po pohodlné asfaltové cestě, u letadla počkali, až dojedou i ti vzadu. Šipky, co jsem namalovala před týdnem omyl déšť, ale na lesní cestu jsme trefili. Pod statkem na Nouzově se ztratili leháči a někomu praskl řetěz. Díky zdržení jsme museli vynechat vrch Šance, jen jsme zajeli na vyhlídku nad Břežanským údolím, ještě pořád jsme v Praze. Ve vesnici jsme se opět potkali se ztracenými lehokolisty a po poli kolem osamoceného a památného stromu jsme dojeli do Dolních Břežan do Olivova pivovaru na oběd. Další plánovaný vrchol bylo oppidum a Zvolská homole, ale ty jsme si nechali na někdy jindy a nejkratší cestou jsme jeli do Zahořan do místních brodů. Radek obhlédl prví brod a odjel po silnici. My ostatní jsme statečně projížděli jeden brod za druhým, celkem jich je 13, ale nikdo je prý nepočítal. A protože se nám v brodech líbilo, přidali jsme ještě další na přitékajícím potoce a do vesnice Březová jsme si ještě pár menších brodů po žluté projeli. Vody a bahna bylo opravdu dost. Na kopci na nás čekal čistý Radek, který si užil výjezd na kopec a skoro 9 km sjezd, vyhlídku nad řekou a lesní červenou. I pro nás ostatní to dnes bylo už jen z kopce dolů, ve Vraném jsme zastavili na malé občerstvení, místní hospodský by stejně nic většího nenabídl. Po cyklostezce plné cyklistů a bruslařů se vracíme zpět do kempu. Část nás přejede lávku na Zbraslavi a pokračujeme po levém trochu klidnějším břehu. Krátce zastavujeme u Modřanského jezu, mezi vodáky je znám jako nejnebezpečnější jez na Vltavě. Přejedeme Branický most, kterému se neřekne jinak než „most inteligence“, protože byl postaven v 50 letech minulého století právě intelektuály. Do kempu je to jen pár šlápnutí. Bikeři už jsou také zpět, lehce potrhaní a zabahnění zrovna jako my. 53 km, 754m
Neděle je sídlištní, vede ji Radka a i my Pražáci jsme takhle po sídlišti snad nikdy nejeli. Já se odpojila v Sobíně a nějak jsem netrefila oboru Hvězdu, ale kolem krematoria v Motole jsem jela jako ostatní.
Pondělí bylo smutné, když Radek nenašel svoje lehokolo v kuchyňce, kde parkoval od čtvrtka. Prolezli jsme snad každý kout kempu a dlouhé dvě hodiny čekali na příjezd policie. Nakonec se toho ujala Radka a Valdek, já se skupinkou pěti jedeme ještě jednou na letiště Točná, tentokrát Modřanskou roklí. Vlivem události v kempu moc nevnímáme novou instalaci a výstavku drátěných zvířat. Polní cesty oschly, z jednoho místa jsou dokonce vidět zasněžené Krkonoše a Lelek bezpečně poznává Bezděz. Bikery navedu na kořenovku, s dámami dojedu k cestě, po které jsme v sobotu vyjížděli k letištní ploše, rozloučím se a budu se těšit na příští sraz a doufám, že i ohlasy na tenhle právě končící budou jen dobré. Děkuji všem, co přijeli.
V úterý 9. 5. 2017 se našlo Radkovo speciální lehokolo. Vyvěsila jsem leták s kolem na stezku a náhodný chodec, který byl zároveň policista, věděl, že kolegové na služebně na Pankráci zabavili v pondělí ráno divné kolo v jednom podezřelém bytě v Braníku. A to je definitivní konec za letošním srazem a těšíme se na ten příští.

Proměňte své album ve fotoknihu

Ideální jako dárek nebo jen tak pro sebe na památku.